Leave Feedback
Zaloguj sie
O WaterpointsKontakt

Często zadawane pytania

Zbieranie

W jaki sposób zbierać punkty Waterpoints?


 

Jako klient Bevo Poland Sp. z o.o. możesz zbierać punkty Waterpoints na różne sposoby. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Jak to działa. Znajdziesz tam szczegółowy opis sposobu zdobywania punktów.

 

Gdzie mogę sprawdzić mój aktualny stan punktów?


 

W prawym górnym rogu portalu Waterpoints możesz zobaczyć, ile punktów zebrałeś/aś. Jeśli chcesz uzyskać szczegółowy przegląd zebranych punktów, przejdź do sekcji Moje zebrane punkty.


 

Gdzie mogę się zgłosić, jeśli mam więcej pytań o program Bevo Waterpoints?


 

Wszelkie pytania związane z programem Waterpoints można kierować do Działu Pomocy za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: BEVO@1concepts.freshdesk.com lub telefonicznie pod numerem +49 8341 9345 373 (telefon stacjonarny) lub +49 173 654 83 23 (telefon komórkowy).

 

Czy mogę wymienić swoje punkty na pieniądze?


 

Nie, odpowiednia ilość zdobytych punktów Waterpoints uprawnia Cię wyłącznie do nabycia produktów w sklepie z nagrodami Waterpoints za cenę 1 PLN netto (1.23 PLN brutto).





 

Czy mogę przekazać swoje punkty Waterpoints komuś innemu?


 

Nie, punkty są przypisane do konkretnego konta.





 

Zamawianie

Jak zamawiać produkty ze sklepu z nagrodami?


 

Gdy klikniesz na przycisk Sklep z nagrodami w menu, wyświetlą się różne kategorie produktów. Jeśli chcesz zamówić przedmiot lub usługę, kliknij na "Dodaj do koszyka". Jeśli zaszła pomyłka, zawsze możesz usunąć wybraną pozycję z koszyka. Jeśli wszystko się zgadza, kliknij na "Złóż zamówienie", a zamówienie zostanie zrealizowane i wysłane do Ciebie.

 

Złożyłem/am zamówienie, kiedy mogę spodziewać się dostawy?


 

Po złożeniu zamówienia, jest ono zwykle dostarczane w ciągu 3-5 dni roboczych. Jeśli produktu nie ma w magazynie i nie można go dostarczyć w określonym czasie, zostaniesz o tym powiadomiony/a e-mailem przez Dział Pomocy programu Bevo Waterpoints.

 

Czy doliczane są koszty wysyłki?


 

Koszt punktowy Waterpoints przedmiotu w sklepie z nagrodami oraz cena 1 PLN netto (1.23 PLN brutto) za sztukę zawsze obejmują koszty wysyłki. Nie ma dodatkowych kosztów wysyłki.

 

Co zrobić, jeśli zamówiony przedmiot jest uszkodzony lub wadliwy?


 

Jeśli otrzymasz uszkodzony lub wadliwy przedmiot, skontaktuj się jak najszybciej z Działem Pomocy pod numerem telefonu +49 8341 9345 373 (telefon stacjonarny) lub +49 173 654 83 23 (telefon komórkowy) lub przez e-mail BEVO@1concepts.freshdesk.com.

 

Czy moje dane osobowe będą traktowane poufnie?


 

Wszystkie dane są traktowane jako poufne i nie są udostępniane podmiotom zewnętrznym. Dane będą przekazane osobom trzecim wyłącznie w celu realizacji programu.

 

Inne pytania

Z kim mogę się skontaktować, jeśli mam inne pytanie dotyczące programu Bevo Waterpoints?


 

Wszelkie pytania związane z programem Bevo Waterpoints można kierować do Działu Pomocy pod adresem BEVO@1concepts.freshdesk.com lub telefonicznie pod numerem +49 8341 9345 373 (telefon stacjonarny) lub +49 173 654 83 23 (telefon komórkowy).

Warunki dostawy

Przetwarzanie i wysyłka zamówień zwykle trwa do 5 dni roboczych, chyba że w opisie produktu zaznaczono inaczej. Nie możemy zagwarantować terminów dostaw. Dostawca nagrody nie ponosi odpowiedzialności za nieudane dostawy spowodowane nieprawidłowymi adresami, nieobecnością odbiorcy, problemami celnymi lub siłą wyższą.

Zwroty

W przypadku, gdy przedmioty są niechciane, uczestnik może je zwrócić w terminie 30 dni od ich otrzymania. Przedmioty muszą być w oryginalnym opakowaniu, w nieskazitelnym stanie, nieużywane i z wszystkimi etykietami zabezpieczającymi. Po otrzymaniu i sprawdzeniu, czy przedmiot nadaje się do ponownej sprzedaży, zwrócimy punkty oraz opłatę wniesioną za ten przedmiot. Ze względu na przepisy higieniczne, kolczyki i słuchawki douszne nie podlegają zwrotowi. W przypadku, gdy dostarczone przedmioty są uszkodzone, uczestnik powinien odmówić odbioru lub skontaktować się z Działem Pomocy w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania przesyłki. W zgłoszeniu należy podać pełny opis usterki lub uszkodzenia, w tym zdjęcia, jeśli to możliwe. Dział Pomocy może zorganizować odbiór przedmiotu, pod warunkiem że zostanie on zwrócony w oryginalnym opakowaniu. Po otrzymaniu przesyłki zwrotnej, Dział Pomocy zwróci punkty i wniesioną opłatę. Każda wymiana zostanie zrealizowana po pierwotnych kosztach, czyli za tę samą liczbę punktów co pierwotnie wybrany produkt.

Infolinia

-          +49 8341 9345 373

-          +49 173 654 83 23

E-Mail

-      BEVO@1concepts.freshdesk.com

Polityka prywatności

W celu realizacji Twojego zamówienia, wyrażasz zgodę na przekazanie i przetwarzanie podanych przez Ciebie danych osobowych dostawcy nagród, 1Concepts AG. Wszystkie dane osobowe, które otrzymuje 1Concepts AG, są traktowane poufnie i mogą być wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji zamówienia.

Pytania?

Zapoznaj się z często zadawanymi pytaniami lub zapytaj nasz zespół obsługi klienta. Pomożemy tak szybko, jak to możliwe.

Dział wsparcia Bevo Waterpoints

Telefon +49 8341 9345 373

E-mail: BEVO@1concepts.freshdesk.com

Dział wsparcia jest dostępny w dni robocze w godzinach 9:00-17:00.

Informacje

Często zadawane pytania

Ogólne warunki handlowe 

Odpowiedzialne ujawnianie informacji

Polityka prywatności i plików cookie

footer-logo4.png
 © Bevo pl