Często zadawane pytania
Zbieranie
Jako klient Bevo Poland Sp. z o.o. możesz zbierać punkty Waterpoints na różne sposoby. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Jak to działa. Znajdziesz tam szczegółowy opis sposobu zdobywania punktów.
W prawym górnym rogu portalu Waterpoints możesz zobaczyć, ile punktów zebrałeś/aś. Jeśli chcesz uzyskać szczegółowy przegląd zebranych punktów, przejdź do sekcji Moje zebrane punkty.
Wszelkie pytania związane z programem Waterpoints można kierować do Działu Pomocy za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: BEVO@1concepts.freshdesk.com lub telefonicznie pod numerem +49 8341 9345 373 (telefon stacjonarny) lub +49 173 654 83 23 (telefon komórkowy).
Nie, odpowiednia ilość zdobytych punktów Waterpoints uprawnia Cię wyłącznie do nabycia produktów w sklepie z nagrodami Waterpoints za cenę 1 PLN netto (1.23 PLN brutto).
Nie, punkty są przypisane do konkretnego konta.
Zamawianie
Gdy klikniesz na przycisk Sklep z nagrodami w menu, wyświetlą się różne kategorie produktów. Jeśli chcesz zamówić przedmiot lub usługę, kliknij na "Dodaj do koszyka". Jeśli zaszła pomyłka, zawsze możesz usunąć wybraną pozycję z koszyka. Jeśli wszystko się zgadza, kliknij na "Złóż zamówienie", a zamówienie zostanie zrealizowane i wysłane do Ciebie.
Po złożeniu zamówienia, jest ono zwykle dostarczane w ciągu 3-5 dni roboczych. Jeśli produktu nie ma w magazynie i nie można go dostarczyć w określonym czasie, zostaniesz o tym powiadomiony/a e-mailem przez Dział Pomocy programu Bevo Waterpoints.
Koszt punktowy Waterpoints przedmiotu w sklepie z nagrodami oraz cena 1 PLN netto (1.23 PLN brutto) za sztukę zawsze obejmują koszty wysyłki. Nie ma dodatkowych kosztów wysyłki.
Jeśli otrzymasz uszkodzony lub wadliwy przedmiot, skontaktuj się jak najszybciej z Działem Pomocy pod numerem telefonu +49 8341 9345 373 (telefon stacjonarny) lub +49 173 654 83 23 (telefon komórkowy) lub przez e-mail BEVO@1concepts.freshdesk.com.
Wszystkie dane są traktowane jako poufne i nie są udostępniane podmiotom zewnętrznym. Dane będą przekazane osobom trzecim wyłącznie w celu realizacji programu.
Inne pytania
Wszelkie pytania związane z programem Bevo Waterpoints można kierować do Działu Pomocy pod adresem BEVO@1concepts.freshdesk.com lub telefonicznie pod numerem +49 8341 9345 373 (telefon stacjonarny) lub +49 173 654 83 23 (telefon komórkowy).
Warunki dostawy
Przetwarzanie i wysyłka zamówień zwykle trwa do 5 dni roboczych, chyba że w opisie produktu zaznaczono inaczej. Nie możemy zagwarantować terminów dostaw. Dostawca nagrody nie ponosi odpowiedzialności za nieudane dostawy spowodowane nieprawidłowymi adresami, nieobecnością odbiorcy, problemami celnymi lub siłą wyższą.Zwroty
W przypadku, gdy przedmioty są niechciane, uczestnik może je zwrócić w terminie 30 dni od ich otrzymania. Przedmioty muszą być w oryginalnym opakowaniu, w nieskazitelnym stanie, nieużywane i z wszystkimi etykietami zabezpieczającymi. Po otrzymaniu i sprawdzeniu, czy przedmiot nadaje się do ponownej sprzedaży, zwrócimy punkty oraz opłatę wniesioną za ten przedmiot. Ze względu na przepisy higieniczne, kolczyki i słuchawki douszne nie podlegają zwrotowi. W przypadku, gdy dostarczone przedmioty są uszkodzone, uczestnik powinien odmówić odbioru lub skontaktować się z Działem Pomocy w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania przesyłki. W zgłoszeniu należy podać pełny opis usterki lub uszkodzenia, w tym zdjęcia, jeśli to możliwe. Dział Pomocy może zorganizować odbiór przedmiotu, pod warunkiem że zostanie on zwrócony w oryginalnym opakowaniu. Po otrzymaniu przesyłki zwrotnej, Dział Pomocy zwróci punkty i wniesioną opłatę. Każda wymiana zostanie zrealizowana po pierwotnych kosztach, czyli za tę samą liczbę punktów co pierwotnie wybrany produkt.
Infolinia
- BEVO@1concepts.freshdesk.com
Polityka prywatności
W celu realizacji Twojego zamówienia, wyrażasz zgodę na przekazanie i przetwarzanie podanych przez Ciebie danych osobowych dostawcy nagród, 1Concepts AG. Wszystkie dane osobowe, które otrzymuje 1Concepts AG, są traktowane poufnie i mogą być wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji zamówienia.