Regulamin programu Waterpoints

Poniższy regulamin ma zastosowanie do programu Waterpoints:

  1. Program Waterpoints jest przeznaczony dla wszystkich klientów sklepu internetowego bevo.com, którzy założyli konto użytkownika i zaakceptowali niniejszy regulamin (zwanych dalej „uczestnikami”). Klientami sklepu internetowego bevo.com mogą być wyłącznie podmioty gospodarcze prowadzące działalność gospodarczą. Program nie jest skierowany do konsumentów.
  2. Z programu Waterpoints wyłączeni są wszyscy klienci korzystający z innych programów bonusowych, premiowych i lojalnościowych w firmie Bevo Poland Sp. z o.o.
  3. Uczestnicy mogą zdobywać punkty Waterpoints do wykorzystania zgodnie z zasadami podanymi na waterpoints.pl.
  4. Uczestnik, aktywując konto Waterpoints, otrzymuje 25 punktów powitalnych.
  5. Rok Waterpoints trwa od 1 listopada do 31 października. Po 31 października wszystkie niewykorzystane punkty Waterpoints z poprzedniego roku rozliczeniowego wygasną. 
  6. Odpowiednia ilość zdobytych punktów Waterpoints uprawnia do nabycia produktów w sklepie z nagrodami Waterpoints za cenę 1 PLN netto (1,23 PLN brutto) za sztukę. 
  7. Pozycje są dostępne dla uczestników do wyczerpania zapasów. 
  8. Zamówienia są zwykle dostarczane w ciągu pięciu (5) dni roboczych. Jeśli to możliwe, zamówienie zostanie dostarczone wcześniej. Jeśli dostawa nie może zostać zrealizowana w ciągu pięciu (5) dni roboczych, otrzymasz powiadomienie e-mailowe lub telefoniczne. 
  9. Dostawa towaru odbywa się na domyślny adres ustawiony w sklepie internetowym bevo.com, przypisany do konta użytkownika. 
  10. Aby uzyskać informacje na temat dostawy zamówienia, skontaktuj się z Działem Pomocy pod numerem +49 8341 9345 373 lub e-mailem na adres BEVO@1concepts.freshdesk.com. 
  11. W przypadku, gdy dostarczone przedmioty dotrą uszkodzone, uczestnik powinien w miarę możliwości odmówić odbioru lub skontaktować się drogą e-mailową z Działem Pomocy w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania przesyłki. W zgłoszeniu należy podać pełny opis usterki lub uszkodzenia, w tym zdjęcia, jeśli to możliwe. Dział Pomocy może zorganizować odbiór przedmiotu od uczestnika, pod warunkiem że zostanie on zwrócony w oryginalnym opakowaniu. Po otrzymaniu przesyłki zwrotnej, Dział Pomocy automatycznie zwróci wszystkie punkty i wniesioną opłatę. Każda wymiana zostanie zaksięgowana po pierwotnych kosztach, czyli za tę samą liczbę punktów co pierwotnie wybrany produkt. 
  12. W przypadku, gdy dostarczone przedmioty okażą się wadliwe w ciągu trzydziestu (30) dni od ich otrzymania, Dział Pomocy może zorganizować ich odebranie. Przedmioty muszą zostać zwrócone w oryginalnym opakowaniu, wraz ze wszystkimi akcesoriami i dokumentacją, tak jak oryginalnie dostarczono. Wadliwe przedmioty mogą zostać zwrócone producentowi w celu wymiany lub naprawy, a następnie odesłane najszybciej jak to możliwe uczestnikowi. W zależności od warunków producenta, Dział Pomocy może zaproponować wysłanie zamiennika (o takiej samej wartości punktowej) lub zwrot punktów na konto uczestnika. 
  13. W przypadku, gdy dostarczone przedmioty okażą się wadliwe po upływie trzydziestu (30) dni od ich otrzymania, proces będzie zgodny z gwarancją producenta. Dział Pomocy może przekazać uczestnikowi dane kontaktowe producenta w ramach gwarancji wraz z dowodem zakupu. Dział Pomocy może na życzenie uczestnika zorganizować zwrot przedmiotu do naprawy lub wymiany zgodnie z warunkami producenta. Może obowiązywać opłata za wysyłkę. 
  14. W przypadku, gdy przedmioty są niechciane, uczestnik może je zwrócić w terminie 30 dni od ich otrzymania. Przedmioty muszą być w oryginalnym opakowaniu, w nieskazitelnym stanie, nieużywane i z wszelkimi etykietami zabezpieczającymi. Po otrzymaniu i sprawdzeniu, czy przedmiot nadaje się do ponownej sprzedaży, najszybciej jak to możliwe, zostaną zwrócone punkty oraz opłata wniesiona za ten przedmiot. Ze względu na przepisy higieniczne, kolczyki i słuchawki douszne nie podlegają zwrotowi. 
  15. W przypadku, gdy przesyłka zostanie zwrócona przez kuriera jako niedostarczona, przedmiot zostanie zwrócony do stanu magazynowego i automatycznie za ten przedmiot zostaną zwrócone punkty i wniesiona opłata.
  16. Jeżeli z jakiegokolwiek powodu klient Bevo Poland Sp. z o.o. nie jest już uprawniony do udziału w programie Waterpoints, nie może korzystać z konta Waterpoints. 
  17. W przypadku nieuczciwego zachowania związanego z programem Waterpoints, Bevo Poland Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wykluczenia uczestników z udziału bez podania przyczyny. 
  18. Na opracowanie i wdrożenie programu Waterpoints, w tym platformy internetowej, Bevo Poland Sp. z o.o. podpisało umowę z Touch Incentive Marketing. 
  19. Ani Bevo Poland Sp. z o.o., ani Touch Incentive Marketing nie ponoszą odpowiedzialności za zmiany w asortymencie, zaprzestanie produkcji lub opóźnienia w dostawie produktów. 
  20. Ani w trakcie, ani po zakończeniu programu Waterpoints, Bevo Poland Sp. z o.o. ani Touch Incentive Marketing nie ponoszą odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody lub wypadki, które uczestnicy napotkają w ramach programu Waterpoints, bez względu na ich przyczynę. 
  21. W przypadku sporu dotyczącego promocji decyzyjne jest kierownictwo Bevo Poland Sp. z o.o. 
  22. Bevo Poland Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany niniejszego regulaminu i/lub wprowadzenia zmian bez podania przyczyny. 
  23. Przyznawanie i zachowanie punktów Waterpoints jest uzależnione od terminowego regulowania zobowiązań wobec firmy Bevo Poland Sp. z o.o.